The Journal of Polish Navigational Forum
ISSN:
eISSN:
Wydawca:
Dyscypliny:
- automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 13 | B |
2017 | 13 | B |
2016 | 13 | B |
2015 | 13 | B |
2014 | 5 | B |
2013 | 5 | B |
2012 | 5 | B |
2011 | 5 | B |
2010 | 6 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- https://content.sciendo.com/view/journals/aon/aon-overview.xml otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - z ograniczeniami
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
-
Indeksowane w DOAJ
Przy udostępnianiu/rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 8
Katalog Czasopism
Rok 2018
Rok 2017
-
METHOD OF ROUTING SHIPS SAILING IN DEDICATED ENVIRONMENT
PublikacjaThe method for determining the suboptimal route of sailing vessels operating in a restricted area of the sea are proposed in the paper. The dynamics of the environment including weather conditions and speed characteristics of ships sailing are considered. As optimiza-tion criterion, measure sailing time T, and the number of maneuvers performed ω, are taken into account. An heuristic algorithm, and the appropriate application routing...
Rok 2014
-
Model Of Navigational Safety Of Fishing Vessels In Polish EEZ
Publikacja -
THE RESEARCH ON EGNOS SYSTEM IN CONTEXT OF THE ABILITY TO DETERMINE THE SHIP’S HULL SPATIAL ORIENTATION
PublikacjaThe European Geostationary Navigation Overlay Service (EGNOS) thanks to geostationary satellites covers an area of whole Europe, including Baltic and North Sea. It allows to fix the coordinates of object position with typical absolute accuracy of 1,5 m. Previous research have shown that relative accuracy is usually higher than absolute one [Nowak A., 2010, Nowak A., 2011], so probably it could be possible to use EGNOS to determine...
Rok 2012
-
Finding deformation of the straight rail track by GNSS measurements
PublikacjaW 2009 roku na Politechnice Gdańskiej i Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni zostały przeprowadzone, po raz pierwszy, ciągłe pomiary satelitarne toru kolejowego z wykorzystaniem względnej metody fazowej na bazie polskiej Aktywnej Sieci Geodezyjnej ASG-EUPOS i serwisu czasu rzeczywistego RTK (GPRS) - NAVGEO. Przeprowadzona analiza wykazała silny związek między lokalizacją odbiornika GNSS i dokładnością wyznaczania pozycji, wpływ...
-
Local Monitoring of EGNOS Services
PublikacjaW artukule przedstawiono wyniki lokalnego monitoringu dostępności serwisów satelitarnego systemu nawigacyjnego EGNOS.
-
Protection of visual data transmission for vessel traffic systems using joint fingerprinting and decryption method based on modified hill cipher
Publikacja
Rok 2007
-
Determining the optimal course alteration maneouvre in a multi-target encounter situation for a given ship domain model
PublikacjaW artykulee przedstawiono nową deterministyczną metodę wyznaczania niezbędnego manewru kursem dla sytuacji spotkania z wieloma obiektami obcymi i dla dowolnej zadanej domeny. Jej prostota i niska złożoność obliczeniowa czynią ją dobrą alternatywą dla obecnie stosowanych metod. Główny algorytm został przedstawiony wprost, tak aby mógł być bezpośrednio zastosowany w pokładowych systemach antykolizyjnych lub w systemach VTS.
wyświetlono 801 razy