ISSN:
eISSN:
Wydawca:
Dyscypliny:
- ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 13 | B |
2017 | 13 | B |
2016 | 13 | B |
2015 | 13 | B |
2014 | 8 | B |
2013 | 8 | B |
2012 | 9 | B |
2011 | 9 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- COPYRIGHT
- Informacja o polityce wydawniczej
- http://pefim.wne.sggw.pl/czasopismo/Regulamin_PEFIM.pdf otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Brak
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Nie
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
- Dostęp Gratis Open Access (Bronze Open Access).
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 5
Katalog Czasopism
Rok 2015
-
Osoby starsze wobec innowacyjnych form świadczenia usług ubezpieczeniowych
PublikacjaPrzedmiotem zainteresowania badawczego w niniejszym tekście są usługi ubezpieczeniowe świadczone z wykorzystaniem innowacyjnych środków komunikacji: Internetu lub telefonu. W artykule skoncentrowano się na osobach powyżej 50 roku życia, szczególnie narażonych na zjawisko wykluczenia cyfrowego. Na podstawie przeglądu literatury sformułowano hipotezę badawczą: Cechy społeczno – demograficzne osób powyżej 50 roku życia wpływają na ich...
Rok 2014
-
Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych
PublikacjaW artykule przedstawiono istotę innowacji w usługach finansowych. Na podstawie danych statystycznych dokonano analizy poziomu innowacyjności instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. Szczególną uwagę zwrócono na innowacje marketingowe jako wpływające w sposób bezpośredni na działalność marketingową instytucji finansowych. Przedstawiono podstawowe kategorie innowacji...
Rok 2013
-
Challenges of branding and marketing of clusters
PublikacjaClusters have proved to be powerful engine s of economic development in the European Union. Clusters and their stakehol ders can derive many benefits fr om a strong cluster brand. However, they face numerous branding and marketing challenges. Specifics of clusters, such as multiple stakeholders, make it difficult to forge a strong brand identity. This paper addresses the need to develop a cluster specific approach to branding and...
-
Pomiar lojalności klientów - wybrane wskaźniki
PublikacjaSytuacja na rynkach sprawia, że konieczne jest konkurowanie poprzez dbałość o satysfakcję i lojalność klientów. Wymaga to od przedsiębiorstw podejmowania wielu działań, ale także monitorowania ich rezultatów. Celem artykułu jest przedstawienie wybranych metod mierzenia lojalności klientów. Skoncentrowano się na wskaźnikach satysfakcji takich jak CSI, ACSI, EPSI, a także wskaźnikach lojalności, ujmujących różne aspekty tego zjawiska...
-
Possibilities of applying standard tools of promotion in place marketing
PublikacjaThe purpose of this article is to present the tools of promotion that can be used by local government units in the developing and implementing of marketing strategies. The article evaluates a set of four basic tools of promotion comprising advertising, public relations and publicity, sales promotion and personal selling. This group was supplemented by direct marketing, presented from the point of view of communication via the Internet.
wyświetlono 1064 razy