Analiza zrealizowanych systemów komunikacji wizualnych dedykowanych miastom w kontekście identyfikacji wizualnej Miasta Gdańska
Abstrakt
Niniejsze opracowanie to raport z dokonanej analizy zrealizowanych systemów komunikacji wizualnej miast i zbadanie możliwości kształtowania, rozwoju i uspójnienia identyfikacji wizualnej marki miasta Gdańsk. Wyniki analizy mogą służyć Miastu Gdańsk jako materiał referencyjny przy ocenie obecnych opracowań własnych i prowadzeniu bieżącej komunikacji swojego wizerunku ale przede wszystkim służą jako materiał bazowy do profesjonalnej dyskusji nad budowaniem strategii rozwoju systemu komunikacji wizualnej Miasta Gdańska. W opinii autorów, kształtowanie spójnej komunikacji wizualnej zdecydowanie poprawia wizerunek miasta jako marki, w szczególności gdy założenia komunikacji wizualnej odpowiadają jego rzeczywistemu charakterowi. Rozumiemy przez to wzajemną odpowiedniość „ducha” komunikacji wizualnej z „duchem” miasta – jego charakteru, historii i przede wszystkim tożsamości. Niniejsze opracowanie ma dwa cele praktyczne. Celem pierwszym jest przedstawienie zamawiającemu zestawienia możliwych ścieżek rozwoju budowania przyszłej komunikacji wizualnej, które posłużą do budowania jej założeń. Związane jest to przede wszystkim z określeniem stosunku do tradycji heraldycznej i jej wykorzystania, bądź nie, w budowaniu marki Miasta Gdańsk.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Inne
- Typ:
- ekspertyza
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2021
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 198 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe
- A. Dziadkiewicz,
- E. Sokołowska,
- P. Juchniewicz