Abstrakt
W rozdziale uzasadniono celowosć realizacji autorskich systemów zdalnego nauczania. Oceniono możliwosci ich realizacji przy pomocy ogólnodostępnych, nowoczesnych narzędzi informatycznych, w szczególnosci przedstawiono wymagane umiejętnosci autora takiego systemu. Przedstawiono zrealizowany na Politechnice Gdańskiej autorski system zdalnego nauczania dedykowany dla studentów specjalnosci teleinformatycznych oraz dokonano jego porównania z klasycznym LMSem - Moodle.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Teoretyczne i praktyczne aspekty e-learningu. strony 46 - 55
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Nowicki K., Kaczmarek P.: Autorskie systemy zdalnego nauczania// Teoretyczne i praktyczne aspekty e-learningu./ ed. Red. nauk. A. Orłowski. Warszawa: Wydawnictwo SGGW, 2007, s.46-55
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 116 razy