Bezczujnikowa identyfikacja uszkodzeń w układzie napędowym z pięciofazowym silnikiem indukcyjnym klatkowym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Bezczujnikowa identyfikacja uszkodzeń w układzie napędowym z pięciofazowym silnikiem indukcyjnym klatkowym

Abstrakt

W artykule przedstawiono zakres prac prowadzonych na Politechnice Gdańskiej w zakresie wielofazowych napędów elektrycznych. Pokazano jeden z realizowanych etapów prac - metodę identyfikacji zaburzeń w bezczujnikowym układzie napędowym z pięciofazowym silnikiem indukcyjnym. Do identyfikacji uszkodzeń wykorzystano analizę estymowanego momentu obciążenia. W metodzie nie jest potrzebne instalowanie, żadnych dodatkowych czujników poza czujnikami standardowo instalowanymi w falowniku napięcia do pomiarów prądów i napięć. Przedstawiono zastosowany obserwator momentu obciążenia oraz wyniki badań eksperymentalnych.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 115 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Copyright (Authors)

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
XVI SYMPOZJUM ENERGOELEKTRONIKA W NAUCE I DYDAKTYCE strony 1 - 7
Język:
polski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Krzemiński Z., Strankowski P., Guziński J., Morawiec M., Lewicki A., Kostro G. A., Adamowicz M.: Bezczujnikowa identyfikacja uszkodzeń w układzie napędowym z pięciofazowym silnikiem indukcyjnym klatkowym// XVI SYMPOZJUM ENERGOELEKTRONIKA W NAUCE I DYDAKTYCE/ ed. Krzysztof Zawirski Poznań: , 2017, s.1-7
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 229 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi