Abstrakt
Abstract: The article summarizes two-year experience of implementing hybrid formula for teaching Computer Techniques at the Faculty of Architecture at the Gdansk University of Technology. Original educational e-materials, consisting of video clips, text and graphics instructions, as well as links to online resources are embedded in the university e-learning educational platform. The author discusses technical constraints associated with the creation of e-materials and its deposition on the Moodle platform, as well as associated didactic challenges, i. al. the evaluation of students' skills and real time communication.
Autor (1)
Cytuj jako
eksportuj:
Trwa wczytywanie...
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
-
otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
International Journal of Research in E-learning
nr 3,
strony 62 - 74,
ISSN: 2451-2583 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Helenowska-Peschke M.: Blended Learning Model for Computer Techniques for Students of Architecture// International Journal of Research in E-learning. -Vol. 3., nr. 1 (2017), s.62-74
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 137 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
DevEmo—Software Developers’ Facial Expression Dataset
- M. Manikowska,
- D. Sadowski,
- A. Sowiński
- + 1 autorów