Abstrakt
The paper aims to investigate the relationship between social media presence and activities and brand value for the most valuable Global Brands 2012 (Interbrandt 2013). Social media communication is an innovative way of communication. Brand value is a key performance indicator of brand strategy for managers. Brand and category image realized to be the key factor of investigated relation.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Logistyka
strony 1256 - 1265,
ISSN: 1231-5478 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Kucharska W.: Image as a key factor of brand value at social media // Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.1256-1265
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 117 razy