Image as a key factor of brand value at social media - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Image as a key factor of brand value at social media

Abstrakt

The paper aims to investigate the relationship between social media presence and activities and brand value for the most valuable Global Brands 2012 (Interbrandt 2013). Social media communication is an innovative way of communication. Brand value is a key performance indicator of brand strategy for managers. Brand and category image realized to be the key factor of investigated relation.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Logistyka strony 1256 - 1265,
ISSN: 1231-5478
Język:
angielski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Kucharska W.: Image as a key factor of brand value at social media // Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.1256-1265
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 117 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi