Abstrakt
W publikacji zaprezentowano kluczowe zagadnienia charakteryzujące koncepcję Mass Customization w porównaniu z klasyczną koncepcją produkcji masowej. Przedstawiono definicje i cechy charakteryzujące obie koncepcje produkcji, podjęto próbę porównania obu koncepcji. Skupiając się na koncepcji Mass Customization zestawiono wymagania do projek-towania procesu produkcyjnego wg koncepcji. Skrótowo przedstawiono również wyniki analiz wybranego przedsiębiorstwa stosującego elementy Mass Customization w procesie pro-dukcji okien drewnianych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa
strony 66 - 73,
ISSN: 0860-6846 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Wirkus M., Maciągowski D.: Mass Customization jako alternatywa dla produkcji masowej // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. -., nr. nr 2 = 721 (2010), s.66-73
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 240 razy