Abstrakt
Considering hermetic and very competitive market such as mobile operator ones, social media has become best alternative for contact with customer and gathering data and opinions. Different style of running social media profiles is giving different results. The research presented in this paper aims to show the number of responses gathered from polish Internet users and its sentiment for mobile operator brands. It also presents practical implications connected with advertisement campaign and its results. Finally we introduce conclusions of our research.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: Innowacja, kryzys, przedsiębiorczość strony 9 - 15
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Ślosarski R., Schivinski B.: Mobile operators at war: opinion mining and sentiment analysis on social media// Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: Innowacja, kryzys, przedsiębiorczość/ ed. K. Łukasik Częstochowa: Sekcja Wydawnictw Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2013, s.9-15
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 103 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Social Media in the Fashion Industry. Fundamentals, Strategy and Research Methods
- S. Patricia,
- H. T. Nobile,
- C. Sánchez-Blanco
- + 1 autorów