Mobile operators at war: opinion mining and sentiment analysis on social media - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Mobile operators at war: opinion mining and sentiment analysis on social media

Abstrakt

Considering hermetic and very competitive market such as mobile operator ones, social media has become best alternative for contact with customer and gathering data and opinions. Different style of running social media profiles is giving different results. The research presented in this paper aims to show the number of responses gathered from polish Internet users and its sentiment for mobile operator brands. It also presents practical implications connected with advertisement campaign and its results. Finally we introduce conclusions of our research.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: Innowacja, kryzys, przedsiębiorczość strony 9 - 15
Język:
angielski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Ślosarski R., Schivinski B.: Mobile operators at war: opinion mining and sentiment analysis on social media// Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania: Innowacja, kryzys, przedsiębiorczość/ ed. K. Łukasik Częstochowa: Sekcja Wydawnictw Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2013, s.9-15
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 103 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi