Abstrakt
Autorzy rozważają problem optymalizacji wykorzystania kwalifikacji nauczycieli akademickich przy ich doborze do prowadzenia zajęć dydaktycznych. W artykule przeanalizowano dane dotyczące wybranej uczelni technicznej, wskazując na możliwości optymalizacji wykorzystania kadry dydaktycznej. W konkluzji stwierdzono, że doskonalenie organizacji studiów w zakresie doboru kadry prowadzi do zmniejszenia kosztów kształcenia bez uszczerbku dla jakości kształcenia.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Nauczyciel akademicki jako ogniwo kształcenia strony 19 - 29
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Leja K., Szuwarzyński A.: Nauczyciel akademicki - mistrz czy czeladnik// Nauczyciel akademicki jako ogniwo kształcenia/ ed. K. Jankowski, B. Sitarska, C. Tkaczuk Siedlce: Wydaw. Akad. Podl., 2003, s.19-29
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 110 razy