Abstrakt
Ideą projektu CORET jest dodanie do obecnej konstrukcji dna podwójnego statku specjalnych powłok polimerowo-betonowych w celu zwiększenia odporności na rozszczelnienie podczas kolizji, czy wejścia na mieliznę. Aby poprawnie zaprojektować te bariery ochronne konieczne jest przeprowadzenie symulacji numerycznej. Tworzenie modelu numerycznego konstrukcji podczas kolizji jest bardzo złożone i wymaga wykonania symulacji pomocniczych (submodeli). Tematem pracy jest stworzenie modelu numerycznego fragmentu konstrukcji podwójnego dna statku. Dzięki eksperymentowi doświadczalnemu możliwa jest weryfikacja i kalibracja modelu numerycznego, który może zostać wykorzystany do dalszych prac projektowych w celu zwiększenia odporności konstrukcji na zniszczenie podczas kolizji.
Cytowania
-
2
CrossRef
-
0
Web of Science
-
2
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/v10012-007-0073-2
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
- Opublikowano w:
-
Polish Maritime Research
strony 22 - 26,
ISSN: 1233-2585 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Niklas K.: Numerical calculations of behaviour of ship double-bottom structure during grounding// Polish Maritime Research. -., iss. spec. iss. S1 (2008), s.22-26
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/v10012-007-0073-2
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 125 razy