Ocena przedsiębiorstw ze względu na wyniki wdrażania nowych produktów metodą porządkowania liniowego
Abstrakt
W artykule zaprezentowano zastosowanie metody porządkowania liniowego do oceny przedsiębiorstw pod kątem wyników uzyskanych przy wdrażaniu nowych produktów. Taką oceną objęto dwudziestu dwóch producentów sprzętu gospodarstwa domowego, gdzie syntetyczny miernik rozwoju utworzono na podstawie metod wzorcowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Efektywnośc marketingu strony 23 - 28
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Ocena przedsiębiorstw ze względu na wyniki wdrażania nowych produktów metodą porządkowania liniowego// Efektywnośc marketingu/ ed. pod red. nauk. Elżbiety Kapsy. Gdańsk: Kated. Marketingu. Wydz. Zarz. i Ekon. Politech. Gdań., 2006, s.23-28
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 81 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Synthesis of conjugates of MDP and nor-MDP linked to tuftsin derivatives as potential immunomodulators
- K. Dzierzbicka,
- A. Wardowska,
- M. Kukowska-Kaszuba
- + 1 autorów
2008