Ocena skuteczności działań marketingowych związanych z wprowadzeniem nowego produktu na rynek - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ocena skuteczności działań marketingowych związanych z wprowadzeniem nowego produktu na rynek

Abstrakt

W artykule zaprezentowano przedmiot i metody oceny skuteczności działań marketingowych związanych z wprowadzaniem nowego produktu na rynek.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Handel Wewnętrzny strony 128 - 133,
ISSN: 0438-5403
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Ocena skuteczności działań marketingowych związanych z wprowadzeniem nowego produktu na rynek// HANDEL WEWNETRZNY. -., nr. czerwiec (2009), s.128-133
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 88 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi