Personalizacja animacji postaci w aplikacjach rzeczywistości wirtualnej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Personalizacja animacji postaci w aplikacjach rzeczywistości wirtualnej

Abstrakt

Celem referatu jest przedstawienie metody tworzenia spersonalizowanej animacji wirtualnej postaci. Na wejściu aplikacji podawane są animacje czynności i gestów, które wzbogacane są o dodatkowe klatki kluczowe. Ma to na celu wprowadzenie do animowanego ruchu elementów nie zmieniających jego obiektywnej treści, ale wpływających na odbiór subiektywny. Parametry dodawanych faz zaleŜne są od subiektywnego opisu podanego przez użytkownika. MoŜliwe jest osiągnięcie zróżnicowanych stopni płynności i stylizacji ruchu. W referacie przedstawiono sposób wyznaczania parametrów animowanego ruchu, ich rozmytego opisu oraz algorytm wzbogacania animacji. Przytoczono i skomentowano wyniki testów oceny subiektywnej uzyskiwanego ruchu. Zaproponowano wykorzystanie opisanego algorytmu wzbogacania w aplikacji rzeczywistości wirtualnej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne nr T. 16, strony 463 - 468,
ISSN: 1732-1166
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Szczuko P., Kostek B.: Personalizacja animacji postaci w aplikacjach rzeczywistości wirtualnej// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 16., (2008), s.463-468
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 70 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi