Podstawowe problemy z zakresu działan marketingowych w tworzeniu koncepcji rozwoju przedsiębiorstw wchodzących na rynki międzynarodowe. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Podstawowe problemy z zakresu działan marketingowych w tworzeniu koncepcji rozwoju przedsiębiorstw wchodzących na rynki międzynarodowe.

Abstrakt

W rozdziale przestawiono najbardziej istotne czynniki otoczenia firm funkcjonujących na rynkach zagranicznych determinujące ich rozwój. Scharakteryzowano ponadto podstawowe problemy globalizacji mające wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw oraz organizację działań marketingowych na rynkach międzynarodowych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
polski
Rok wydania:
2004
Opis bibliograficzny:
Kapsa E.: Podstawowe problemy z zakresu działan marketingowych w tworzeniu koncepcji rozwoju przedsiębiorstw wchodzących na rynki międzynarodowe.// / : , 2004, s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 38 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi