Podstawowe problemy z zakresu działan marketingowych w tworzeniu koncepcji rozwoju przedsiębiorstw wchodzących na rynki międzynarodowe.
Abstrakt
W rozdziale przestawiono najbardziej istotne czynniki otoczenia firm funkcjonujących na rynkach zagranicznych determinujące ich rozwój. Scharakteryzowano ponadto podstawowe problemy globalizacji mające wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw oraz organizację działań marketingowych na rynkach międzynarodowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Kapsa E.: Podstawowe problemy z zakresu działan marketingowych w tworzeniu koncepcji rozwoju przedsiębiorstw wchodzących na rynki międzynarodowe.// / : , 2004, s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 69 razy