Propozycje form nauczania języka specjalistycznego na lektoratach dla studentów architektury - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Propozycje form nauczania języka specjalistycznego na lektoratach dla studentów architektury

Abstrakt

Artykuł przedstawia propozycje metod nauczania języka obcego (hiszpańskiego) specjalistycznego dla studentów architektury oparte na założeniach współczesnej andragogiki. Punktem wyjścia dla opracowania działań nazwanych przez autorkę ''projektami otwartymi'' jest humanistyczny model nauczania dorosłych opracowany przez M.S. Knowlesa.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Rola akademickich ośrodków nauczania języków obcych i języka polskiego w tworzeniu europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego strony 131 - 136
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Jurkiewicz-Sękiewicz E.: Propozycje form nauczania języka specjalistycznego na lektoratach dla studentów architektury// Rola akademickich ośrodków nauczania języków obcych i języka polskiego w tworzeniu europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego/ ed. red. nauk. R. Kuźmińska. Wrocław: Ofic. Wydaw. Politech. Wroc., 2007, s.131-136
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 63 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi