Abstrakt
Referat stanowi syntetyczne przedstawienie problematyki public relations (PR). Omówiono podstawy teoretyczne obejmujące: krótki rys historyczny, podstawowe definicje, pojęcie wizerunku i tożsamości oraz model budowy wizerunku firmy jak również otoczenie przedsiębiorstwa. Następnie zaproponowano metodykę postępowania, jaką należy zastosować w przypadku wdrażania PR w przedsiębiorstwie obejmującą: działania początkowe, budowę programu uraz sytuacje kryzysowe. Opracowanie uzupełniono badaniami przeprowadzonymi w wybranych przedsiębiorstwach budowlanych Trójmiasta.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Konferencja Naukowa Ekologia w Inżynierii Procesów Budowlanych strony 105 - 113
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Jedyńska E.: Public relations jako narzędzie wspierające działalność przedsiębiorstwa budowlanego. // Konferencja Naukowa Ekologia w Inżynierii Procesów Budowlanych/ Lublin: P. Lub. Wydz. Inż. Bud. i Sanit., Inst. Bud. i Archit., 2003, s.105-113
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 93 razy