Abstrakt
Rosnące znaczenie akredytacji usług medycznych, w szczególności świadczonych przez szpitale, wymaga rozwoju wsparcia informatycznego. Artykuł przedstawia usługi informatyczne NOR-STA wspomagające i integrujące procesy osiągania, oceny i utrzymania zgodności z normami i standardami. Omówiono zakres usług, sposób ich dostarczania, a także wskazano na główne korzyści takie jak przejrzysty przegląd standardów, uporządkowanie dokumentów, sprawną komunikację pomiędzy osobami zaangażowanymi w zarządzanie jakością w szpitalu, wspomaganie decyzji kierowniczych oraz oszczędności nakładów na IT. Podsumowano dotychczasowe wdrożenia usług NOR-STA w 15 szpitalach, w tym opinie użytkowników.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 101 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Determinanty jakości usług zdrowotnych związane z działaniami podejmowanymi przez personel szpitala
- G. Zieliński,
- A. Kasińska-Sarnowska