mgr inż. Emilia Nagucka
Employment
Publications
Filters
total: 9
Catalog Publications
Year 2015
-
Piekielna pustka: Patologie kształcenia w uniwersytecie neoliberalnym.
PublicationUniwersytety na świecie – niezależnie od ich różnych typów i odmian – reformowane są współcześnie zgodnie z neoliberalnymi założeniami modelu rynkowego. Prowadzi to do erozji misji kulturowej uczelni jako „instytucji o potencjale sprzeciwu”, czego przejawem jest korupcja podstawowej funkcji uniwersytetu jaką jest kształcenie. Korupcja w podstawowym sensie zaczerpniętym od Monteskiusza oznacza psucie, zepsucie, demoralizację i skażenie. Autorzy...
Year 2014
-
OCENA REALIZACJI KONCEPCJI FLEXICURITY NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ
PublicationIstniejące rozbieżności pomiędzy celami przedsiębiorstw a pozycją pracowników na rynku pracy doprowadziły do popularyzacji i wdrażania w wielu państwach UE modelu flexicurity, którego celem jest połączenie elastycznych form zatrudnienia ze skuteczną polityką wspierającą przemiany na rynku pracy. Celem opracowania jest zbadanie i ocena wdrażania modelu flexicurity przy uwzględnieniu wskaźników złożonych. Zakres opracowania obejmuje...
-
Szkoła z autorytetem
PublicationNieczęsto spotyka się ludzi, którzy pracują z pasją i poświęcają się swojej pracy niemal całkowicie. Opowiem historię człowieka, który będąc na stanowisku dyrektora szkoły przez blisko 30 lat, stworzył ją niemal od podstaw, a owoc jego pracy jest więcej niż imponujący. Jako dyrektor pracował z wieloma ludźmi, zdobył wiele kontaktów zarówno tych zawodowych, jak i prywatnych. Był autorem wielu sukcesów, nie ominęły go również błędy...
Year 2013
-
Kreatywna destrukcja uniwersytetu = Creative destruction of the university
PublicationAutorzy podejmują problematykę zmian we współczesnym uniwersytecie. Wychodząc z założenia, że celem uniwersytetu jest, obok kształcenia masowego, wykształcenie elity przedsiębiorców intelektualnych przyszłych liderów społeczeństwa wiedzy, zaproponowano twórczą destrukcję organizacji uczelni, której istotą jest przeniesienie osi organizacyjnej z podstawowych jednostek uczelni, jakimi są wydziały na zespoły, a osi koordynacyjnej...
Year 2012
-
Modern trends in internet marketing - Researching the virality of brands on social media channels
PublicationThis paper presents a new approach for the research and identification of users generated content on social media channels. For the online branding research is proposed the use of twi software - SentiOne and NodeXL. The combination of those tools elicit a different point of view of how to manage in an effective way the overflow of the content publish by single individuals in social media networks.
-
Modern trends in internet marketing - Researching the virality of brands on social media channels
PublicationThis paper presents a new approach for the research and identification of users generated content on social media channels. For the online branding research is proposed the use of twi software - SentiOne and NodeXL. The combination of those tools elicit a different point of view of how to manage in an effective way the overflow of the content publish by single individuals in social media networks.
Year 2010
-
Budowanie relacji partnerskich
PublicationArtykuł opisuje rzemieślniczą sztukę budowania relacji partnerskich na polskich uczelniach. W tym celu posłużono się doświadczeniami Politechniki Gdańskiej - opracowano trójkąt relacji partnerskich pod kątem braku relacji partnerskich pomiędzy poszczególnymi grupami relacji uczelnianych: "Obserwując zmiany zachodzące w społeczeństwie można zauważyć, iż wśród ludzi wzrasta świadomość znaczenia dobrych relacji wzajemnych. Trend ten...
-
Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu
PublicationSkuteczne nauczanie marketingu w polskich uczelniach jest niezwykle trudnym i złożonym procesem. Marketing w swej naturze jest ściśle związany z praktyką gospodarczą. Absolwent szkoły wyższej powinien - oprócz kompleksowej wiedzy teoretycznej - być przygotowany do rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych. Pozyskanie praktycznych umiejętności wykorzystania wiedzy zdobywanej w toku studiów oraz rozwinięcie umiejętności organizacyjnych...
-
"Rzemieślnicza sztuka" budowania relacji w strukturach samorządności studenckiej
PublicationArtykuł opisuje rzemieślniczą sztukę budowania relacji partnerskich na polskich uczelniach. W tym celu posłużono się doświadczeniami Politechniki Gdańskiej - opracowano trójkąt relacji partnerskich pod kątem braku relacji partnerskich pomiędzy poszczególnymi grupami relacji uczelnianych: "Obserwując zmiany zachodzące w społeczeństwie można zauważyć, iż wśród ludzi wzrasta świadomość znaczenia dobrych relacji wzajemnych. Trend ten...
seen 1045 times