Emilia Nagucka - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 9

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2015
  • Piekielna pustka: Patologie kształcenia w uniwersytecie neoliberalnym.
    Publikacja

    - Rok 2015

    Uniwersytety na świecie – niezależnie od ich różnych typów i odmian – reformowane są współcześnie zgodnie z neoliberalnymi założeniami modelu rynkowego. Prowadzi to do erozji misji kulturowej uczelni jako „instytucji o potencjale sprzeciwu”, czego przejawem jest korupcja podstawowej funkcji uniwersytetu jaką jest kształcenie. Korupcja w podstawowym sensie zaczerpniętym od Monteskiusza oznacza psucie, zepsucie, demoralizację i skażenie. Autorzy...

Rok 2014
  • OCENA REALIZACJI KONCEPCJI FLEXICURITY NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ

    Istniejące rozbieżności pomiędzy celami przedsiębiorstw a pozycją pracowników na rynku pracy doprowadziły do popularyzacji i wdrażania w wielu państwach UE modelu flexicurity, którego celem jest połączenie elastycznych form zatrudnienia ze skuteczną polityką wspierającą przemiany na rynku pracy. Celem opracowania jest zbadanie i ocena wdrażania modelu flexicurity przy uwzględnieniu wskaźników złożonych. Zakres opracowania obejmuje...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Szkoła z autorytetem
    Publikacja

    - Rok 2014

    Nieczęsto spotyka się ludzi, którzy pracują z pasją i poświęcają się swojej pracy niemal całkowicie. Opowiem historię człowieka, który będąc na stanowisku dyrektora szkoły przez blisko 30 lat, stworzył ją niemal od podstaw, a owoc jego pracy jest więcej niż imponujący. Jako dyrektor pracował z wieloma ludźmi, zdobył wiele kontaktów zarówno tych zawodowych, jak i prywatnych. Był autorem wielu sukcesów, nie ominęły go również błędy...

Rok 2013
Rok 2012
Rok 2010
  • Budowanie relacji partnerskich
    Publikacja

    Artykuł opisuje rzemieślniczą sztukę budowania relacji partnerskich na polskich uczelniach. W tym celu posłużono się doświadczeniami Politechniki Gdańskiej - opracowano trójkąt relacji partnerskich pod kątem braku relacji partnerskich pomiędzy poszczególnymi grupami relacji uczelnianych: "Obserwując zmiany zachodzące w społeczeństwie można zauważyć, iż wśród ludzi wzrasta świadomość znaczenia dobrych relacji wzajemnych. Trend ten...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu
    Publikacja

    Skuteczne nauczanie marketingu w polskich uczelniach jest niezwykle trudnym i złożonym procesem. Marketing w swej naturze jest ściśle związany z praktyką gospodarczą. Absolwent szkoły wyższej powinien - oprócz kompleksowej wiedzy teoretycznej - być przygotowany do rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych. Pozyskanie praktycznych umiejętności wykorzystania wiedzy zdobywanej w toku studiów oraz rozwinięcie umiejętności organizacyjnych...

  • "Rzemieślnicza sztuka" budowania relacji w strukturach samorządności studenckiej
    Publikacja

    - Rok 2010

    Artykuł opisuje rzemieślniczą sztukę budowania relacji partnerskich na polskich uczelniach. W tym celu posłużono się doświadczeniami Politechniki Gdańskiej - opracowano trójkąt relacji partnerskich pod kątem braku relacji partnerskich pomiędzy poszczególnymi grupami relacji uczelnianych: "Obserwując zmiany zachodzące w społeczeństwie można zauważyć, iż wśród ludzi wzrasta świadomość znaczenia dobrych relacji wzajemnych. Trend ten...

wyświetlono 537 razy