Badania parametrów mechaniki pękania betonów asfaltowych konwencjonalnych i o wysokim module sztywności
Abstrakt
W artykule przedstawiono przegląd literatury oraz podstawy teoretyczne wyznaczania krytycznej wartości współczynnika intensywności naprężeń K oraz całki J, charakteryzującej krytyczną prędkość uwalniania energii. Przedstawiono również wyniki badań laboratoryjnych parametrów mechaniki pękania betonów asfaltowych konwencjonalnych i o wysokim module sztywności. Na podstawie otrzymanych wyników dokonano próby oceny badanych mieszanek pod kątem odporności na pękanie.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Drogownictwo
strony 219 - 225,
ISSN: 0012-6357 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Szydłowski C., Judycki J.: Badania parametrów mechaniki pękania betonów asfaltowych konwencjonalnych i o wysokim module sztywności// Drogownictwo. -., nr. 7-8 (2014), s.219-225
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy