Abstrakt
Prace nad wykorzystaniem technologii ICT w edukacji sięgają lat 90. ubiegłego wieku, gdy rozwój Internetu zainspirował wielu naukowców i nauczycieli do wykorzystania go w celach dydaktycznych. W 2007 r. Politechnika Gdańska przystąpiła do realizacji projektu eUczelnia, który miał na celu opracowanie i wdrożenie na Politechnice Gdańskiej platformy udostępniającej szeroko rozumiane e-usługi dla społeczeństwa informacyjnego województwa pomorskiego. W ramach projektu eUczelnia zespół Centrum Usług Informatycznych, przy udziale firm zewnętrznych, stworzył interaktywną, elektroniczną platformę, na której znalazło się siedem współpracujących ze sobą modułów: eDziekanat, eWspółpraca, eArchiwum, eKontakt, eStudent, eNauczanie, eNauka. Artykuł opisuje wybrane aspekty modułowej budowy systemu ze szczególnym uwzględnieniem funkcjonalności wspierających e-nauczanie oraz ich powiązania z platformą edukacyjną oraz portalem MojaPG.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej
strony 114 - 121,
ISSN: - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowicz-Tlałka A.: Budowa środowiska e-learningowego wspierającego kształcenie na uczelni technicznej// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 2(12) (2016), s.114-121
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 139 razy