Abstrakt
W niniejszym opracowaniu autorzy zaprezentowali podstawowe aspekty usług edukacyjnych. Dokonano charakterystyki podstaw zarządzania jakością w tym sektorze, jak również poddano analizie role klientów oraz głównych grup interesariuszy w doskonaleniu jakości usług edukacyjnych. Podstawową częścią niniejszego opracowania jest charakterystyka Indeksu Wyceny Rynkowej Absolwenta, któy może okazać się pomocny w pomiarze wyniku działalności instytucji akademickiej
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Uwarunkowania sukcesu organizacji strony 274 - 288
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Szefler J., Zieliński G.: Doskonalenie jakości usług edukacyjnych poprzez ocenę wyniku działalności instytucji akademickiej// Uwarunkowania sukcesu organizacji/ ed. Czubasiewicz H., Mokwa Z., Walentynowicz P. Gdańsk: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2013, s.274-288
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy