Abstrakt
Celem artykułu jest zaprezentowanie uwarunkowań związanych z oceną efektywności działań reklamowych na jednym z segmentów rynku usług finansowych. Przedstawiono ocenę dotychczasowych działań w zakresie reklamy otwartych funduszy emerytalnych oraz zidentyfikowano znaczenie tych działań na podejmowane decyzje dotyczące przystępowania do funduszy emerytalnych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Efektywność marketingu strony 13 - 21
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Czerwiński B.: Efektywność działań reklamowych na rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce// Efektywność marketingu/ ed. pod red. nauk. Elżbiety Kapsy. Gdańsk: Kated. Marketingu. Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań., 2006, s.13-21
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 60 razy