Abstrakt
Omówiono istotę współczesnego marketingu usług z punktu widzenia ośrodka innowacji. Przedstawiono sposoby minitorowania potrzeb klientów ośrodka innowacji. Określono główne obszary analizy i wyboru rynku pod kątem kształtowania oferty ośrodka innowacji. Wskazano sposoby wykorzystania wniosków z monitoringu i analizy rynku do kształtowania portfela usług ośrodka innowacji oraz jego aktualizacji.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Koszałka J.: Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodka innowacji. Gdańsk: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2011.103 s. ISBN 978-83-7633-022-8
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 117 razy