Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodka innowacji - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodka innowacji

Abstrakt

Omówiono istotę współczesnego marketingu usług z punktu widzenia ośrodka innowacji. Przedstawiono sposoby minitorowania potrzeb klientów ośrodka innowacji. Określono główne obszary analizy i wyboru rynku pod kątem kształtowania oferty ośrodka innowacji. Wskazano sposoby wykorzystania wniosków z monitoringu i analizy rynku do kształtowania portfela usług ośrodka innowacji oraz jego aktualizacji.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Koszałka J.: Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodka innowacji. Gdańsk: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2011.103 s. ISBN 978-83-7633-022-8
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 115 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi