Abstrakt
Artykuł analizuje wykorzystanie nowych mediów w działaniach PR przez uczelnie polskie;: zakres ich wykorzystania, korzyści płynące z umiejętnego posługiwania się nowymi kanałami komunikacyjnymi w budowaniu reputacji i kształtowaniu wizerunku uczelni, najczęściej popełnianych w tym względzie błędach. Stawiam tezę, ze uczelnie polskie - mimo tego, że są generatorami i inicjatorami najnowszych trendów w nauce, technologii oraz rozwiązań informatycznych wspierających naukę, same w swej działalności PR wykorzystują te osiągnięcia w stopniu niewielkim.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingowym strony 149 - 161
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Hope E.: Nowe media w działaniach public relations uczelni// Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingowym/ ed. ed. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA -JR, 2010, s.149-161
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 194 razy