Pomiar produktywności działalności dydaktycznej polskich uczelni technicznych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Pomiar produktywności działalności dydaktycznej polskich uczelni technicznych

Abstrakt

Celem podjętych badań było oszacowanie poziomu zmian produktywności 18 wyż szych szkół technicznych w zakresie działalności dydaktycznej w latach 2010–2015 za pomocą indeksu Malmquista. Do badania wykorzystano nieradialny indeks Malmquista SBM oraz nieradialny indeks Malmquista SBM z niepożądanymi efektami. W celach porównawczych badania zostały przeprowadzone dla dwóch alternatywnych zestawień zmiennych, różniących się jedynie włączeniem bądź wyłączeniem danych w zakresie liczby pozostałych pracowników. Badania wykazały, że uwzględnienie w modelu niepożądanych efektów skutkuje zmianami poziomu wskaźników produktywności, ale w większości przypadków nie powoduje zmiany oceny prowadzonej działalności dydaktycznej.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 29 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-ND otwiera się w nowej karcie

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Studia Ekonomiczne nr 3, wydanie XCIV, strony 332 - 354,
ISSN: 0239-6416
Rok wydania:
2017
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 60 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi