Abstrakt
Zmiany, jakie zaszły na rynku usług edukacji wyższej, pomimo wielu barier i trudności, skłaniają uczelnie do zastosowania metod zarządzania zaczerpniętych ze świata biznesu, w tym między innymi marketingu. Dobranie odpowiednich narzędzi marketingowych dla uczelni wymaga rozpoznania specyfiki usług przez nie oferowanych. Zdaniem Autorki usługa edukacji wyższej należy do grupy usług określanych mianem profesjonalnych, stąd też koncepcja stosowanych działań powinna wyrastać tu przede wszystkim z obszaru marketingu usług profesjonalnych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Nowe trendy w marketingu strony 7 - 13
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A.: Specyfika usługi edukacyjnej szkoły wyższej w kontekście marketingowym// Nowe trendy w marketingu/ ed. pod red. nauk. Marianny Daszkowskiej ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Kated. Marketingu WZiE PG, 2006, s.7-13
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy