Abstrakt
Przedstawiono rolę eksperymentu jako niezbędnego instrumentu w nauczaniu chemii. Podkreślono wagę jego osobistego odbioru i wyrabiania sobie na tej podstawie zdolności i umiejętności postrzegania oraz wnioskowania. Całość odniesiono do problemu nauczania, także w początkowym etapie studiów chemicznych, oraz roli jaką w tym procesie powinien spełniać nauczyciel.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Eksperyment w nauczaniu chemii, Gdańsk, 1 czerwca 2006 : materiały konferencyjne strony 15 - 18
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Becker B.: Zobaczyć i zrozumieć// Eksperyment w nauczaniu chemii, Gdańsk, 1 czerwca 2006 : materiały konferencyjne/ ed. red. J. Namieśnik, B. Zabiegała, K. Skowrońska, P. Szpinek. Gdańsk: Wydział Chemiczny PG, 2006, s.15-18
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 68 razy