Katarzyna Stankiewicz - Publications - Bridge of Knowledge

Search

Filters

total: 64

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2002
Year 2003
Year 2004
  • Anonimowość w komunikacji internetowej.
    Publication

    - Year 2004

    Artykuł porusza problem anonimowości w Internecie, a szczegóolnie jej wpływ na komunikacje interpersonalną prowadzoną za pomoca sieci internetowej. Wskazane i przedyskutowane zostały zarówno pozytywne jak i negatywne konsekwencje poczucia anonimowości przez uzytkowników, zarówno w obszarze interpersonalnym jak i społecznym.

  • Internet jako źródło informacji w opinii uzytkowników.
    Publication

    - Year 2004

    Artykuł przedstawia wyniki badań dotyczących sposobu wykorzystywania Internetu przez użytkowników - studentów . W badaniu zwrócono uwagę zarówno na ilościowe jak i jakościowe parametry wykorzystywania Sieci, a także na dokonywaną przez badanych, ocenę jakości pozyskiwanych w ten sposób informacji w porównaniu do innych źródeł.

  • Wpływ internetu na percepcję wiarygodności informacji.
    Publication

    - Year 2004

    Dzięki szybkiemu rozwojowi technologicznemu Internet jest powszechnie dostępny i stał się obok prasy, radia i telewizji, nowym medium komunikacji masowej, postrzeganym przez użytkowników jako nowe, atrakcyjne źródło pozyskiwania informacji.Z dotychczasowych, klasycznych badań wynika bezpośrednia zależność między oceną źródła informacji a percepcją jej wiarygodności. Najnowsze badania, dotyczące komunikacji przy użyciu sieci komputerowych,...

Year 2006
  • Osobowość internauty
    Publication

    - Year 2006

    Arytukuł przedstawia wyniki badań dotyczacych zalezności pomiędzy cechami osobowości internatów a korzystaniem z Internetu i jego ocena jako źródła informacji.

  • Rozwój globalnej sieci internetowej a ocena informacji z niej pochodzacej
    Publication

    - Year 2006

    Artykuł przedstawia wyniki badań oceny wiarygodności informacji napływajacej z Internetu, prasy, radia i telewizji w ocenie Internautów o kompetencjach specjalistycznych oraz o kompetencjach uzytkowników. Przedstawione wyniki sugeryja różnice w ocenie wiarygodnoęci w zalezności od źródła pochodzneia informacji oraz kompetencji Interneuty

  • Trust Models for Community- Aware Identity Managment. [....]
    Publication

    - Year 2006

    Artykuł przedstawia możliwości budowania zaufania pomiędzy członkami społecznych sieci współpracujacych w Internecie. Przedstawiono system informatyczne wykorzystującyna współczesą wiedzę z zakresu psychologi społecznej, umozliwiajacy tworzenie sieci społecznych w internecie.

    Full text to download in external service

Year 2007
Year 2008
  • W poszukiwaniu osobowościowych wyznaczników wykorzystywania Internetu
    Publication

    - Year 2008

    Artykuł przedstawia wyniki badań własnych dotyczących weryfikacji istnienia zależności pomiędzy cechami osobowości uzytkoników Internetu a intensywnościa i celem korzystania z niego. Tak przeprowadzone badania pozwoliły potwierdzić niektóre słabe zależności wynikające z wcześniejszych, cytowanych badań. We wnioskach zawarto propozycje kierunków dalszych badań

  • Wiarygodność i zaufanie jako fundamenty budowania relacji w e-biznesie
    Publication

    Internet będący dla niektórych synonimem nowoczesności, dla innych jego użytkowników stał się codziennym narzędziem pracy, służącym do poszukiwania informacji o potencjalnych parterach biznesowych oraz komunikowania się z nimi. Z tego powodu odpowiedź na pytanie jak oceniana jest wiarygodność informacji internetowej, oraz jakim modyfikacjom podlega komunikacja zapośredniczona przez komputer (computer mediated communication) w porównaniu...

Year 2009
  • Evaluation of semantic and social technologies for digital libraries
    Publication

    - Year 2009

    W pracy przedstawiono wyniki eksperymentu mającego na celu ocenę efektywności wykorzystywania semantycznych bibliotek cyfrowych, w których projekcie uwzględniono wiedzę z zakresu budowy i funkcjonowania sieci społecznych. Stwierdzono, że zarówno satysfakcja wykorzystywania tak zaprojektowanych bibliotek, ale także efektywność znajdowania dzięki nim właściwych rozwiązań, jest wyższa niż w biblitekach nie uwzględniających tego czynnika.

Year 2012
Year 2013
Year 2014
Year 2015
Year 2016
Year 2017

seen 2004 times