Ekonomiczne Problemy Usług - Journal - Bridge of Knowledge

Search

Ekonomiczne Problemy Usług

ISSN:

1640-6818

eISSN:

1896-382X

Publisher:

Uniwersytet Szczeciński

Disciplines
(Field of Science):

  • linguistics (Humanities)
  • literary studies (Humanities)
  • culture and religion studies (Humanities)

Ministry points: Help

Ministry points - current year
Year Points List
Year 2024 5 Journal not listed on ministry scored journal list 2024
Ministry points - previous years
Year Points List
2024 5 Journal not listed on ministry scored journal list 2024
2023 5 Not listed on the ministry scored journals list 2023
2022 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2021 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2020 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2019 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2018 8 B
2017 8 B
2016 8 B
2015 6 B
2014 6 B
2013 6 B
2012 0 B
2011 0 B
2010 9 B

Model:

Open Access

Impact Factor:

n/a

Publishing policy:

License: CC BY-SA 4.0
License
Creative Commons: BY-SA 4.0 open in new tab
Information on publishing policy
http://wn.usz.edu.pl/polityka-wydawnicza/ open in new tab
Information on the conditions of self-archiving
http://wn.usz.edu.pl/polityka-wydawnicza/ open in new tab
Is self-archiving allowed by the journal?
Yes - without restrictions
Submitted Version Help
yes
Accepted Version Help
yes
Published Version Help
yes
Information on research data policy
n/a
Months of embargo
no embargo
Additional information
Indexed in DOAJ
The journal has been closed since 2018.
Must link to journal homepage with DOI.
Self-archiving of the text possible after publishing on the journal's website.
The Author grants a non-exclusive license.

Filters

total: 79

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Journals

Year 2009
Year 2010
Year 2018
Year 2008
Year 2011
Year 2013
Year 2012
  • Instytucjonalny kontekst intencji rozwojowych przedsiębiorstw na Pomorzu
    Publication

    Literatura dotycząca wzrostu małych firm podkreśla wagę kontekstu instytucjonalnego w tworzeniu warunków ich wzrostu. Mówiąc o instytucjach należy odróżniać zarówno aspekt obiektywny jak i subiektywny. Artykuł porusza oba aspekty: jakość instytucji jak i ich postrzeganie przez przedsiębiorców. Ten drugi aspekt został opisany w oparciu o wyniki badań Pomorskiego Obserwatorium Gospodarczego. W konkluzji zawarto wniosek iż postrzeganie...

    Full text available to download

  • Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego

    Obecnie technologie mobilne mają znaczący wpływ na sposób życia i sposób prowadzenia biznesu. Bluetooth, SMS i QR code stają się istotnymi narzędziami komunikacji marketingowej, działając jako łącznik pomiędzy światem tradycyjnym, sieciami telefonii komórkowej oraz Internetem. Przedsiębiorstwa, organizacje non profit, jednostki administracji rządowej lub też gminy mogą wykorzystać kreatywny potencjał korzystając z tych instrumentów...

    Full text available to download

seen 843 times