Julita Wasilczuk - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zdjęcie profilowe: dr hab. Julita Wasilczuk

dr hab. Julita Wasilczuk

Filtry

wszystkich: 82

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2014
Rok 2022
Rok 2015
Rok 2005
  • Wybór miernika wzrostu firmy a wyniki badań
    Publikacja

    - Rok 2005

    Przedstawiono analizę problemów dotyczących mierzenia wzrostu w małych firmach. Na podstawie wyników badań empirycznych prześledzono różne otrzymywane wyniki przy wykorzystaniu różnych mierników wzrostu.

  • Uwarunkowania prowadzenia firm przez kobiety : elementy teorii i praktyki
    Publikacja

    - Rok 2005

    Pomimo braku formalnych barier działalności gospodarczej kobiet, obserwuje się wiele róznic w funkcjonowaniu firm prowadzonych przez osoby o różnej płci. Szczególnie jest to widoczne w działalności mniejszych organizacji. W artykule przedstawiono model wpływu płci na funcjonowanie, obejmujący zarówno czynniki wewnętrzne jak i zewnętrzne.

Rok 2004
Rok 2016
Rok 2010
Rok 2003
Rok 2020
Rok 2013
Rok 2007
  • Szklany sufit i ruchome schody : kobiety na rynku pracy
    Publikacja

    - Rok 2007

    Niniejsza publikacja stanowi próbę udzielenia odpowiedzi na kilka pytań, a mianowicie czy po 1995 roku na rynku pracy w Polsce pojawiły się nowe tendencje pozwalające na poprawę sytuacji kobiet na rynku pracy, czy nadal kobiety znajdują się w trudniejszej sytuacji aniżeli mężczyźn, czy można mówić o dyskryminacji kobiet, jakie możliwości niesie z sobą rozpoczęcie działalności gospodarzcej na własny rachunek? Praca składa się z...

Rok 2008
  • Strategy in small firms
    Publikacja

    - Rok 2008

    Rozdział w monografii opisujący problemy związane z formułowaniem oraz realizowaniem strategii w małych przedsiębiorstwach. Opisano w nim także wyniki badań empirycznych dotyczących strategii wzrostu firm funkcjonujących w regionie gdańskim.

Rok 2006
  • Strategie rozwoju mikroprzedsiębiorstw

    Literatura dotycząca strategii wzrotu firm opisuje przede wszystkim duże organizacje. Proces formułownania strategii oraz jej implementacji w przypadku małych firm jest jednak odmienny, przede wszystkim nieformalny. Dużym problemem staje się dopasowanie subiektywnych odczuć właścicieli dotyczących otoczenia i możliwości firmy oraz obiektywnych uwarunkowań. Artykuł opisuje ponadto wyniki badań przeprowadzone wśród mikroprzedsiębiorców...

wyświetlono 3140 razy