ISSN:
Wydawca:
Dyscypliny:
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 10 | B |
2017 | 10 | B |
2016 | 10 | B |
2015 | 10 | B |
2014 | 3 | B |
2013 | 3 | B |
2012 | 3 | B |
2011 | 3 | B |
2010 | 2 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- http://zeszyty.fem.put.poznan.pl/Model-funkcjonowania-czasopisma,2423.html otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - bez ograniczeń
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
- Przy udostępnianiu / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 27
Katalog Czasopism
Rok 2020
-
Postawy przedstawicieli pokoleń X i Y wobec wykorzystania w organizacjach oddziaływań opartych na grywalizacji
PublikacjaW artykule podjęto słabo dotychczas zbadaną problematykę postaw wobec oddziaływań opartych na grywalizacji. Grupę badawczą stanowili pracujący zawodowo przedstawiciele pokoleń X oraz Y. Uczestnicy badania udzielili odpowiedzi na pytania kwestionariuszowe dotyczące ich stosunku do grywalizacji oraz zostali poproszeni o ocenę zastosowanych w przeszłości działań opartych na założeniach grywalizacji, opisanych w formie studium przypadku....
Rok 2017
-
Generowanie początkowych rozwiązań przez algorytm sił wirtualnych w problemach logistycznych: rola wartości parametrów i charakterystyk powiązań
Publikacja -
Identification of inertia and activity in the market behaviour of enterprises
Publikacja -
Lokaty bankowe jako narzędzie gromadzenia oszczędności na emeryturę
PublikacjaW artykule poruszona została problematyka zabezpieczenia finansowego gospodarstwa domowego, w okresie po przejściu na emeryturę jego członków. Opracowanie prezentuje wyniki analizy możliwości wykorzystania instrumentu rynku finansowego, jakim jest lokata bankowa, dla poprawy sytuacji materialnej gospodarstwa domowego, które znajduje się już w fazie nieaktywności zarobkowej. Do przeprowadzenia stosownych obliczeń, wykorzystane zostały...
-
Systemy ekspertowe wykorzystujące język korzyści do projektowania nowoczesnych technologii dla osób starszych
PublikacjaCelem artykułu jest próba znalezienia podejścia ułatwiającego projektowanie/dostosowanie nowoczesnych technologii dla osób powyżej 65 roku życia. Do projektowania zdecydowano się wykorzystać język korzyści i systemy ekspertowe. W pierwszej części artykułu opisane zostały statystyki związane z użytkowaniem Internetu przez osoby starsze na przestrzeni siedmiu lat. Druga i trzecia część została poświęcona przybliżeniu pojęcia systemów...
-
Zastosowanie modeli Markowa z ukrytymi stanami do analizy aktywności wzrokowej w procesie oceny wirtualnych opakowań techniką porównywania parami
Publikacja
Rok 2016
-
CSR in Polish SMEs- from perception to infatuation. Examples of socially engaged firms from Pomeranian Region
PublikacjaDespite the increasing worldwide awareness of the importance of social issues in con-temporary business management, Polish small and medium-sized enterprises seem to re-main in the group of followers, certainly not leaders, of the corporate social responsibility (CSR) movement, and this despite important dissemination efforts by numerous institu-tions. The aim of this paper is to present the bumpy road to the (still incomplete)...
-
Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w procesie rekrutacji
PublikacjaPrzedsiębiorcy działający na małą skalę nie przywiązują zbyt dużej wagi do zarządzania zasobami ludzkimi, dotyczy to wszystkich jego elementów, w tym zatrudniania. Brak im umiejętności, czasu i chęci na prawidłowe określanie brakujących kompetencji, a pracowników poszukują wśród rodziny, znajomych czy w urzędach pracy. Ten uproszczony i niemal bez kosztowy sposób zarządzania tylko iluzorycznie obniża koszty funkcjonowania przed-siębiorstwa....
-
Zastosowanie technologii holonowych w środowisku chmurowym przedsiębiorstwa
PublikacjaCelem artykułu jest wskazanie możliwości stosowania technologii holonowych dla implementacji chmurowego przetwarzania danych (cloud computing, CC) oraz chmurowego wytwarzania (cloud manufacturing, CM) w przedsiębiorstwie wirtualnym. Przyjęto następujący schemat wywodu: wyszczególnienie cech wspólnych oraz wyróżniających, występujących pomiędzy chmurą obliczeniową a wytwarzaniem chmurowym przedsiębiorstwa wirtualnego, a następnie...
Rok 2014
-
A NEW WORK SAFETY MANAGEMENT SYSTEM IN CONSTRUCTION SITES
PublikacjaThe hazards on the list are assessed on two levels, namely as minor and serious, and the risk relating to work at the site at three levels: small, average and high, within the range from 1 to 10, where 1 is the lowest value meaning a small risk, and 10 the value meaning a high risk.
-
Systemy Smart Cities - studium przypadku
PublikacjaThe paper presents the architecture of an enterprise service bus used in the construction of information systems processing large amounts of data for decision-making needs at the City Hall in Gdańsk. The key concept of processes of bus development involves installation of developing environment, database connection, flow mechanisms and data presentation. The issue was supported by models such as KPI (Key Processes Identifier) and...
Rok 2011
-
Pomiar wiarygodności internetowych serwisów handlowych
PublikacjaRozwój handlu internetowego jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów na tę formę dystrybucji towarów i usług. Z tego powodu, zarządzanie witryną sklepu internetowego, w celu zwiększenia jej wiarygodności, a co za tym idzie - konkurencyjności, jest ważnym zadaniem stojącym przed podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą w sieci. Celem niniejszej pracy było zaproponowanie nowej metody oceny wiarygodności serwisów WWW. Badanie...
-
System zarzązania bezpieczeństwem i higieną pracy wg. PN-N-18001:2004 na przykładzie stoczni jachtowej w Gdańsku
PublikacjaOpisano model zarządzania bezpieczeństwem pracy w stoczni jachtowej w Gdańsku.
-
Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy według PN-N-18001:2004 na przykładzie stoczni jachtowej w Gdańsku
PublikacjaW artykule opisano model zarządzania bezpieczeństwem pracy w stoczni jachtowej, który został opracowany na potrzeby skuteczniejszego zarządzania bezpieczeństwem pracy w stoczni na podstawie Polskiej Normy PN-N-18001: „Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Wymagania".
Rok 2009
-
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w przedsiębiorstwie w świetle norm PN-ISO/IEC 27001, IEC 61508
PublikacjaArtykuł opisuje sposób podejścia do zarządzania bezpieczeństwem informacji z wykorzystaniem norm PN-ISO/IEC 27001, IEC 61508. Istotnym elementem pracy jest uwzględnienie zagrożeń, wynikających z braku wykorzystania procesu zarządzania, które istotnie wpływają na bezpieczeństwo informacji, jak również zagrożeń technicznych zmniejszających niezawodność systemów informacyjnych. Artykuł zawiera informacje przydatne podczas analizy...
Rok 2008
-
Analiza metod oceny ryzyka zawodowego
PublikacjaAnaliza metod oceny ryzyka zawodowego, porównanie metod pod kontem spełnienie przyjętych kryteriów oceny.
-
Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych
PublikacjaW artykule przedstawiono przebieg i wyniki badań przeprowadzonych w latach 2005-2007 wśród polskich użytkowników Internetu. Efektem tych badań jest model obrazujący wpływ takich czynników, jak użyteczność (w sensie informatycznym), jakość zawartości informacyjnej serwisu WWW oraz czynniki kulturowe na wiarygodność handlowego serwisu internetowego postrzeganą subiektywnie przez klienta detalicznego. Autorzy starali się również wykazać...
Rok 2007
-
Outsourcing w przedsiębiorstawach polskich - model podziału pracy
PublikacjaArtykuł ukazuje możliwości zastosowania modelu optymalizacji pracy w zakresie korzystania z usług obcych. Dotyczy badań przypadku zlecania na zewnątrz zadań związanych z utrzymaniem maszyn i urządzeń technicznych przez polskie przedsiębiorstwa. Potwierdza zasadność stosowania modelu optymalizacyjnego podziału oraz jego elastyczność w obliczu wymagań przedsiębiorcy.
-
Wspomaganie procesu decyzyjnego doboru i wdrożenia systemu informatycznego klasy ERP w przedsiębiorstwie
PublikacjaW artykule opisano próbę opracowania metody analizy stosowanej w procesie wspomagania decyzji o rozpoczęciu prac nad doborem i wdrożeniem systemu klasy ERP w przedsiębiorstwie. Istotnym elementem prezentowanej metody jest uwzględnienie opinii użytkowników systemu obecnie wykorzystywanego w procesie podejmowania decyzji.
Rok 2006
-
Wybór wariantu outsourcingu informatycznego w praktyce
PublikacjaW artykule opisano możliwości wykorzystania outsorcingu do obniżenia kosztów eks-ploatacji zasobów informatycznych przedsiębiorstwa. Podano podstawowe informacje związane z eksploatacją zasobów informatycznych. Przedstawiono prace analityczne, które mogą wspomóc wypracowanie podjęcia decyzji o przeniesieniu zasobów informatycznych do outsourcingu. Artykuł opracowano na podstawie rzeczywistego projektu wprowadzonego w przedsiębiorstwie...
Rok 2003
-
Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych.
PublikacjaW artykule omówiono problematykę budowy wiarygodności serwisów WWW obsługujących transakcje detaliczne. Zaprezentowano przykłady modeli opisujących relacje oraz czynniki wpływające na zaufanie klienta do oferenta działającego w Internecie. Przedstawiono również założenia dla dedykowanego modelu budowy wiarygodności serwisu WWW.
-
Outsourcing w utrzymaniu maszyn i urządzeń technicznych.
PublikacjaW artykule opisano możliwości firm w zakresie korzystania z usług obcych w ramach outsourcingu. Postarano się przybliżyć różne warianty wyboru powierzania utrzymania obiektów technicznych w ramach usług obcych. Wymieniono korzyści i ewentualne zagrożenia, które może nieść wybrany wariant oraz przybliżono nowe formy podziału pracy w przedsiębiorstwach.
Rok 2002
-
Rola osobowości pracownika w radzeniu sobie ze stresem w pracy na stanowisku komputerowym
PublikacjaW artykule dokonano analizy wpływu osobowości pracownika na radzenie sobie ze stresem w pracy na stanowisku komputerowym. Wskazano możliwości modyfikacji wymagań, tak aby praca była dostosowana do szerokiej grupy zatrudnionych i wymagała minimalnego udziału szczególnych predyspozycji indywidualnych.
-
Warunki rozwoju telekooperacji w organizacji pracy
PublikacjaW artukule omówiono zagadnienie doskonalenia organizacji pracy z zastosowaniem telekooperacji. Przedstawiono klasyfikację form koordynacji pracy z uwzględnieniem współczesnych wymogów funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku. Zaprezentowano uwarunkowania oraz perspektywy rozwoju telekoopracji.
-
Zastosowanie metody Case Study do analizy przebiegu informatycznych przedsięwzięć wdrożeniowych
PublikacjaW artykule opisano możliwości zastosowania metody Case Study do analizy przebiegu przedsięwzięć wdrożeniowych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Opisano praktyczne możliwości stosowania Case Study, podano przykład przeprowadzonej za pomocą tej metody analizy przypadku oraz przedstawiono możliwość zastosowania jej jako narzędzia do usystematyzowania informacji potrzebnych do weryfikacji hipotez.
-
Zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW
PublikacjaW artykule przedstawiono zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW o charakterze handlowym. W omawianym podejściu zostają zidentyfikowane wymagania klienta-użytkownika oraz czynniki techniczne, które budują sukces serwisu WWW oraz związanego z nim przedsięwzięcia gospodarczego. Następnie w macierzy domu jakości zostaje wydzielony ''rdzeń'' serwisu, zawierający najważniejsze dla klienta funkcje, oraz...
-
Zaufanie w systemach płatności online.
PublikacjaW artykule omówiono problematykę związaną z dokonywaniem płatności drogą elektroniczną. Przedstawiono przyczyny częstego braku zaufania do tej formy dokonywania transakcji oraz sformułowano zakres badań niezbędnych do określenia, czy przyczyny takiego stanu rzeczy są zbliżone w Polsce i na świecie.
wyświetlono 1609 razy