Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych

Abstrakt

W artykule przedstawiono przebieg i wyniki badań przeprowadzonych w latach 2005-2007 wśród polskich użytkowników Internetu. Efektem tych badań jest model obrazujący wpływ takich czynników, jak użyteczność (w sensie informatycznym), jakość zawartości informacyjnej serwisu WWW oraz czynniki kulturowe na wiarygodność handlowego serwisu internetowego postrzeganą subiektywnie przez klienta detalicznego. Autorzy starali się również wykazać istnienie bezpośredniego związku pomiędzy wyżej wymienionymi czynnikami a wiarygodnością serwisu handlowego i w konsekwencji chęcią dokonania zakupu przez klienta.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie strony 17 - 37,
ISSN: 0239-9415
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Garnik I., Basińska B.: Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych// Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie. -., nr. nr 50 (2008), s.17-37
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 101 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi