Abstrakt
W artykule przedstawiono przebieg i wyniki badań przeprowadzonych w latach 2005-2007 wśród polskich użytkowników Internetu. Efektem tych badań jest model obrazujący wpływ takich czynników, jak użyteczność (w sensie informatycznym), jakość zawartości informacyjnej serwisu WWW oraz czynniki kulturowe na wiarygodność handlowego serwisu internetowego postrzeganą subiektywnie przez klienta detalicznego. Autorzy starali się również wykazać istnienie bezpośredniego związku pomiędzy wyżej wymienionymi czynnikami a wiarygodnością serwisu handlowego i w konsekwencji chęcią dokonania zakupu przez klienta.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie
strony 17 - 37,
ISSN: 0239-9415 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Garnik I., Basińska B.: Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych// Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie. -., nr. nr 50 (2008), s.17-37
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 101 razy