Abstrakt
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania jakością w kontekście identyfikacji oczekiwań młodych pracowników wobec pracy sezonowej i dorywczej. Autorzy zdefiniowali miejsce i rolę pracownika z punktu widzenia filozofii Kompleksowego Zarządzania Jakością. W celu identyfikacji i charakterystyki determinant wykorzystane zostały dwuetapowe badania empiryczne przeprowadzone przez autorów na wybranej próbie badawczej w województwie pomorskim.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
nr Nr 4,
strony 377 - 387,
ISSN: 1732-1565 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Szymańska-Brałkowska M., Zieliński G.: Czynniki satysfakcji młodych pracowników z zatrudnienia czasowego// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. Nr 4., (2011), s.377-387
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 71 razy