Abstrakt
Artykuł ma na celu przedstawienie związków pomiędzy ogólnymi funkcjami systemu prawa a procesem reform, które zostały przeprowadzone w polskim systemie oświaty w latach 90-tych XX wieku. Regulacje prawne odgrywają bardzo istotną rolę w procesie planowania i realizacji zmian systemowych w różnych dziedzinach życia społecznego. Stanowią one główny instrument procesów reform,w tym reformy systemu edukacji. Kształtowanie i adaptacja nowych rozwiązań systemowych w dziedzinie oświaty wymaga dobrej znajomości prawa, wymaga również pokazania wzajemnych relacji między procesami edukacyjnymi a funkcjami prawa.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Zarządzanie edukacją a kreowanie społeczeństwa wiedzy. strony 243 - 254
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Walkiewicz E.: Funkcje prawa w procesie reform oświaty lat 90.// Zarządzanie edukacją a kreowanie społeczeństwa wiedzy./ ed. E. Walkiewicz Gdańsk: Wydz.Zarz. Wiedzy., 2002, s.243-254
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 86 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Badania systemu radiowego dostępu abonenckiego eMGW firmy Innowaneli Wireless Systems Ltd.
- D. J. Bem,
- M. Głowacki,
- H. Lasota
- + 7 autorów