Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations

Abstrakt

Artykuł jest próbą usystematyzowania dotychczasowych rozstrzygnięć dotyczących relacji między CSR [Corporate Social Responsibility] i public relations - występujących tak w literaturze przedmiotu jak i w praktyce organizacji. Autorka prezentuje też własną koncepcję, proponując trzy modele, które opisują i wyjaśniają nie tylko wzajemne relacje między CSR i PR, ale też i wyjaśniają funkcje, jakie nadaje się w organizacjach działaniom społecznie odpowiedzialnym i strategiom zarządzania komunikacją. Modele ilustrują też poziom rozwoju, dojrzałości organizacji i usytuowanie jej w szerokim otoczeniu – społecznym i przyrodniczym.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 732 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach strony 87 - 99,
ISSN: 2083-8611
Język:
polski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Hope E.: Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations// Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. -., nr. 313 (2017), s.87-99
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 200 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi