Abstrakt
02 grudnia 2003r. oddano do eksploatacji obwodnicę miasta Wolin w ciągu drogi krajowej nr 3. Droga ta odgrywa ważną rolę w tranzytowym ruchu międzynarodowym (kraje skandynawskie - południe Europy) oraz krajowym (północ - południe). Obsługuje ona również port i bazy promowe w Świnoujściu. Nowa droga zlokalizowana w sąsiedztwie toru kolejowego, umożliwia bezkolizyjny przejazd przez miasto. Całkowita długość wybudowanego odcinka wynosi 2474 m, z czego ponad 46% jest na obiektach mostowych. Projekt obwodnicy opracowało biuro Transprojekt Gdańsk, a generalnym wykonawcą obiektu było konsorcjum NECSO Entercanales Cubiertas - Mostostal Warszawa. Próbne obciążenie przeprowadziła Katedra Mostów Politechniki Gdańskiej. W referacie przedstawiono charakterystykę obiektu, numeryczne modele obliczeniowe zbudowane na potrzeby projektu próbnego obciążenia, a także metodologię i zakres prowadzonych badań oraz wybrane wyniki statycznych i dynamicznych pomiarów przeprowadzonych na obiekcie.
Autorzy (7)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Chróścielewski J., Dudek M., Kozakiewicz A., Malinowski M., Sitarski A., Szafrański M., Żółtowski K.: Obiekty mostowe obwodnicy miasta Wolin w świetle badań podczas próbnego obciążenia.// / : , 2004,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 133 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
BADANIA KOMPOZYTOWEGO MOSTU DLA PIESZYCH
- J. Chróścielewski,
- M. Miśkiewicz,
- Ł. Pyrzowski
- + 1 autorów