Jacek Kropiwnicki - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 79

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2011
Rok 2010
Rok 2009
Rok 2008
Rok 2007
Rok 2006
  • Improved calculation of damage due creep by more accurate time to rupture data representation
    Publikacja

    - Rok 2006

    Reguła Robinsona (Linear Life Fraction Damage Rule) jest stosunkowo łatwa w użyciu dla różnorodnych warunków obciążenia. Z tego powodu jest ona powszechnie akceptowana i używana. Potencjalne możliwości poprawy dokładności obliczeń tą metodą daje zastosowanie specjalnych funkcji do aproksymacji wyników badań wytrzymałości czasowej. W pracy zaproponowano zastosowanie funkcji typu Spline oraz bardzo elastycznej funkcji Spline3D do...

Rok 2005
Rok 2004
  • Bilans energetyczny w pojeździe hybrydowym z napędem szeregowym.
    Publikacja

    Przedstawiono model pojazdu hybrydowego z napędem szeregowym sformułowany przy użyciu grafów wiązań (GW) i równań stanu (RS). Podano składowe bilansu energetycznego hybrydowego układu napędowego i zdefiniowano najważniejsze sprawności, które mogą posłużyć do oceny ogólnej sprawności eksploatacji pojazdu. Krótko opisano pojazd hybrydowy zbudowany w Politechnice Gdańskiej w celu przeprowadzenia weryfikacji eksperymentalnej modelu...

  • Model silnika spalinowego w formie grafów wiązań (GW).A model of the IC engine in the form of the bond graph (BG).
    Publikacja

    Przedstawiono uzasadnienie użycia metody grafów wiązań do do modelowania silnika spalinowego jako źródła energii w systemach energetycznych składających się z elementów o różnej naturze fizycznej, na przykład w pojazdach hybrydowych. Przedstawiono propozycję formalizacji charakterystyki silników spalinowych wynikającą z przyjętej metody modelowania. Analityczną formę charakterystyki przedstawiono jako wielowymiarową funkcję wektorową....

  • Wyznaczanie sygnału sterowania silnikiem dla zadanych parametrów ruchu pojazdu.
    Publikacja

    W pracy zaprezentowano model układu napędowego pojazdu w formie grafów wiązań i równań stanu. Przedstawiono również model oporów ruchu pojazdu. Wyszczególniono parametry sterowania pojazdem oraz parametry określające ruch pojazdu. W pracy zawarto schemat wyznaczania parametru sterowania silnikiem, którego uzyskanie dla zadanych parametrów ruchu pojazdu jest niezbędnym elementem badań symulacyjnych i weryfikacyjnych opracowywanych...

Rok 2002

wyświetlono 3289 razy