Katarzyna Stankiewicz - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 64

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2015
Rok 2008
  • Wiarygodność i zaufanie jako fundamenty budowania relacji w e-biznesie
    Publikacja

    Internet będący dla niektórych synonimem nowoczesności, dla innych jego użytkowników stał się codziennym narzędziem pracy, służącym do poszukiwania informacji o potencjalnych parterach biznesowych oraz komunikowania się z nimi. Z tego powodu odpowiedź na pytanie jak oceniana jest wiarygodność informacji internetowej, oraz jakim modyfikacjom podlega komunikacja zapośredniczona przez komputer (computer mediated communication) w porównaniu...

Rok 2013
Rok 2014
Rok 2016
Rok 2004
  • Wpływ internetu na percepcję wiarygodności informacji.
    Publikacja

    - Rok 2004

    Dzięki szybkiemu rozwojowi technologicznemu Internet jest powszechnie dostępny i stał się obok prasy, radia i telewizji, nowym medium komunikacji masowej, postrzeganym przez użytkowników jako nowe, atrakcyjne źródło pozyskiwania informacji.Z dotychczasowych, klasycznych badań wynika bezpośrednia zależność między oceną źródła informacji a percepcją jej wiarygodności. Najnowsze badania, dotyczące komunikacji przy użyciu sieci komputerowych,...

Rok 2012
Rok 2003
Rok 2017
Rok 2002
Rok 2020
Rok 2021

wyświetlono 2004 razy