Abstrakt
Gmification in companies can be used for driving desired employees behaviour that are advantageous to their development and performance improvement. This paper presents tools acquired from online social networking services and game mechanisms to encourage managers to compete by providing extended statistics and user profiles features in e-learning system.
Autorzy (5)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- materiały konferencyjne indeksowane w Web of Science
- Tytuł wydania:
- 11th International Technology, Education and Development Conference strony 9637 - 9642
- ISSN:
- 2340-1079
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Graul C., Wachowicz J., Bielski R., Kufel K., Żółtowski M..: Enterprise Gamification - Learning as a Side Effect of Competition, W: 11th International Technology, Education and Development Conference, 2017, IATD,.
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 154 razy