Abstrakt
Współczesny rynek staje się coraz bardziej rynkiem klienta. Rosnące wymagania jakościowe klientów zmuszają zarządzających przedsiębiorstwami do reinterpretacji stawianych sobie celów. W zarządzaniu organizacją konieczne staje się identyfikowanie potrzeb klientów. Wymaga to ustalenia nowych proporcji między kategoriami ilości i jakości.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. strony 87 - 98
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Mianowski J.: Jakość jako determinanta działań podejmowanych w kulturze organizacji przedsiębiorstwa.// Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu./ ed. E. Grzegorzewska - Mischka. Gdańsk: P. Gdań., 2002, s.87-98
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 112 razy