Majsterkowanie dla każdego czy każdy może być przedsiębiorcą w Polsce? Analiza przypadków : w poszukiwaniu strategii przedsiębiorczych
Abstrakt
Artykuł jest próbą analizy strategii przedsiębiorczych w kontekście ekonomiczno-społecznym polskiej gospodarki. Przy wykorzystaniu metodologii ekstensywnej analizy przypadków autorzy analizują 5 przedsiębiorców i weryfikują tezę Levi-Straussa o 'dzikim umyśle' w odniesieniu do strategii przedsiębiorczych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 31 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 403 - 409,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Popowska M., Starnawska M.: Majsterkowanie dla każdego czy każdy może być przedsiębiorcą w Polsce? Analiza przypadków : w poszukiwaniu strategii przedsiębiorczych// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 34 (2009), s.403-409
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 91 razy