Abstrakt
W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty doskonalenia jakości w odniesieniu do kluczowej zasady doskonałości jaką jest orientacja na klienta. Autor odniósł się do takich aspektów jak przewidywanie potrzeb, identyfikacja i zrozumienie oczekiwań, dostosowanie oferty do potrzeb klienta oraz pomiar satysfakcji.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Stal Metale & Nowe Technologie
strony 161 - 162,
ISSN: 1895-6408 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Orientacja na klienta. Fundamentalna zasada doskonalenia jakości// Stal Metale & Nowe Technologie. -., nr. 5-6 (2013), s.161-162
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 127 razy