Orientacja na klienta. Fundamentalna zasada doskonalenia jakości - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Orientacja na klienta. Fundamentalna zasada doskonalenia jakości

Abstrakt

W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty doskonalenia jakości w odniesieniu do kluczowej zasady doskonałości jaką jest orientacja na klienta. Autor odniósł się do takich aspektów jak przewidywanie potrzeb, identyfikacja i zrozumienie oczekiwań, dostosowanie oferty do potrzeb klienta oraz pomiar satysfakcji.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Stal Metale & Nowe Technologie strony 161 - 162,
ISSN: 1895-6408
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Zieliński G.: Orientacja na klienta. Fundamentalna zasada doskonalenia jakości// Stal Metale & Nowe Technologie. -., nr. 5-6 (2013), s.161-162
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 127 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi