Abstrakt
Artykuł podejmuje próbę przełożenia pojęcia marketingu na sferę odnoszącą się do działalności publicznej na zdelimitowanym obszarze. Przedstawia charakterystykę, przesłanki wpływające na powstanie oraz przyczyny wydzielenia marketingu terytorialnego. Prezentuje różne ujęcia definicyjne oraz cechy charakterystyczne jednostek przestrzennych modyfikujące jego interpretację. Pokrótce charakteryzuje terytorialny marketing-mix.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Międzynarodowe uwarunkowania konkurencyjności regionu strony 675 - 686
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Sekuła A.: Marketing terytorialny - podstawowe założenia// Międzynarodowe uwarunkowania konkurencyjności regionu/ ed. W. Kosiedowski Włocławek: LEGA Ofic. Wydaw. Włoc. Tow. Nauk., 2004, s.675-686
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 136 razy