Andrzej Szuwarzyński - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 59

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2002
Rok 2003
Rok 2004
  • Kształcenie ustawiczne - przykład Wydziału Zarzadzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
    Publikacja

    W opracowaniu przedstwiono ewolucję oferty studiów podyplomowych prowadzonych na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej na tle rozwoju kształcenia podyplomowego w polskich wyższych uczelniach. W drugiej części opracowania przedstwiono nowe rozwiązania organizacyjne oraz źródła finansowania studiów podyplomowych i innych form kształcenia ustawicznego, omawiając inicjatywę wspólnotową EQUAL, której partnerem jest...

  • Modelowanie symulacyjne w analizie procesów gospodarczych.
    Publikacja

    - Rok 2004

    W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania metod symulacji cyfrowej w analizie procesów gospodarczych. Podkreślono zagadnienia zwiększania efektywności procesów. Zaproponowano schemat analizy procesów umożliwiający zaimplementowanie z wykorzystaniem programu iGrafx Process 2003.

  • Rozdz. 5 Możliwości oceny produktywności szkoły wyższej.
    Publikacja

    - Rok 2004

    Budowanie społeczeństwa wiedzy wymaga wprowadzenia nowych metod zarządzania szkołami wyższymi. Konieczne jest monitorowanie efektywności procesów naukowo-badawczych. Jednym z mierników może być produktywność. Przedstawiono związki produktywności z wiedzą i informacją. Zwrócono uwagę na problemy z oceną produktywności w systemach usługowych, ze szczególnym uwzględnieniem szkolnictwa wyższego. Uczelnia, aby przetrwać musi utrzymać...

  • Symulacja jako narzędzie wspomagające zarządzanie procesowe.
    Publikacja

    - Rok 2004

    W artykule przedstawiono wybrane problemy związane z analizą procesów. Zwrócono uwagę na efektywność procesów. Zasygnalizowano możliwości metod symulacyjnych, jako narzędzia wspomagającego analizę procesów.

  • Szkoła wyższa miejscem kreowania i wykorzystywania wiedzy.
    Publikacja

    - Rok 2004

    Artykuł zawiera refleksje autora na temat problemów zarządzania wiedzą w technicznej uczelni wyższej. Badania i prowadzenie procesu kształcenia są podstawowymi obszarami działalności uniwersytetu. Oba te obszary związane są z kreowaniem i wykorzystywaniem wiedzy. W wyniku procesu lizbońskiego zostały sformułowane w tym kontekście cele strategiczne. Również rząd polski przyjął dokumenty dotyczące strategii rozwoju szkolnictwa wyższego...

Rok 2005
Rok 2006

wyświetlono 1258 razy