Jacek Wachowicz - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 25

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2010
Rok 2012
Rok 2002
Rok 2007
  • Data gathering methods : card sorting
    Publikacja

    - Rok 2007

    Artykuł przedstawia koncepcję, pochodzenie oraz zastosowania dla jednej z metod oceny użyteczności i budowania menu w aplikacjach informatycznych - sortowania kart. Stanowi część przeglądu dostępnych metod poprawy użyteczności.

  • Data gathering methods : review - questionnaire
    Publikacja

    - Rok 2007

    Artykuł przedstawia koncepcję, pochodzenie oraz zastosowania dla jednej z metod oceny użyteczności - wywiadu, wraz z jego głównym narzędziem - ankietami. Stanowi część przeglądu dostępnych metod poprawy użyteczności.

Rok 2013
  • Economic Crisis, Trust and Socio-Economic Aspects of Sustainable Development
    Publikacja

    - Problemy Ekorozwoju - Rok 2013

    W artykule podjęto tematykę relacji pomiędzy kryzysem ekonomicznym i kryzysem zaufania. Omówiono elementy kreujące i destruktywne w procesie budowy zaufania w gospodarce. Przedstawiono konsekwencje wynikające z zachowań uczestników procesów ekonomicznych oraz relacje zachodzące pomiędzy statusem materialnym inwestorów, a akceptowaniem przez nich wyższego poziomu ryzyka i spadkiem zaufania do systemu ekonomicznego. Wskazano istotność...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2005
Rok 2008
  • Human capital quality indicators for measuring regional knowledge economy advances
    Publikacja

    Building Knowledge Economies (KE) is a long-term process. However, civilizational and technological changes together with EU's Lisbon Strategy help in creating solutions that may speed up economical growth of countries and their regions. This seems to be a very important issue, as during last two centuries history shown, that wisdom and human invention and innovation are the most important factor driving economical growth. In this...

Rok 2004
Rok 2003
Rok 2006
Rok 2011
Rok 2009
  • Towards the value-based design of on-line services
    Publikacja

    The paper identifies economic factors shaping customer bahaviour in on-line services in two interrelated dimensions; (1) economic needs and requirements, relevant to expected benefits and values perceived by customers; (2) technical components, allowing technical realization of on-line services. Technical components were cathegorized into four groups, creating so-called VIPR model: Visual, Interactive, Process and Relationship-relevant...

wyświetlono 662 razy