Katedra Informatyki w Zarządzaniu - Jednostki Administracyjne - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Katedra Informatyki w Zarządzaniu

Filtry

wszystkich: 140

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2017
Rok 2016
Rok 2015
Rok 2009
Rok 2004
  • Z punktu widzenia uzytkownika.
    Publikacja

    - Rok 2004

    W artykule przedstawiono wspólczesne podejscia stosowane w zakresie zapewnienia jakosci uzytkowej oprogramowania i uslug interaktywnych. Omowiono projektowanie zorientowane na uzytkownika (UCD - User Centred Design) jako widodacy kierunek w zapewnieniu satysfakcji uzytkownika koncowego oraz dokonano przegladu technik projektowo-ewaluacyjnych stosowanych w tym zakresie.

  • Wygnij swój komputer.
    Publikacja

    - Rok 2004

    W artykule przedstawiono wspolczesne trendy w rozwoju interfejsów uzytkownika wybranych rozwiazan infomatycznych.

Rok 2013
Rok 2010
Rok 2003
Rok 2021
Rok 2006
  • Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study
    Publikacja

    - Rok 2006

    Artykuł przedstawia wyniki badań dokonanych przez autora dotyczących czynników wpływających na wiarygodność detalicznych oferentów internetowych postrzeganą przez polskich klientów.Przedstawiono także model budowy wiarygodności oferenta internetowego, opracowany na podstawie wyników badań.

Rok 2007
  • User satisfaction model
    Publikacja

    - Rok 2007

    Raport techniczny - opis metody ''User Satisfaction Methods'' wykorzystywanej w projektowaniu komunikacji człowiek-komputer oraz doskonaleniu interfejsu użytkownika.

Rok 2008
  • Usability and socio-organizational context of on-line services in intranet portals
    Publikacja

    - Rok 2008

    Publikacja omawia problemy postrzeganej jakości usług on-line, dostępnych w intranetowych portalach pracowniczych. Zaproponowano poszerzone podejście ocenowe wykraczające poza typową ocenę jakości użytkowej. Poszerzenie to polega na uwzględnieniu w projektowaniu i w ocenie czynników organizacyjnych i ekonomicznych, związanych z budową relacji na linii pracodawca-pracownicy. Zaproponowano również metodykę projektowania portali intranetowych...