EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej

ISSN:

eISSN:

2081-870X

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne
2020 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego
Punkty Ministerialne
Rok Punkty Lista
2020 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego
2019 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego
2018 6 B
2017 6 B
2016 6 B
2015 6 B
2014 4 B
2013 4 B
2012 0 B
2011 0 B

Impact Factor:

brak danych

Polityka wydawnicza:

brak danych
Pre-print
wersja autorska artykułu przed recenzją
Post-print
wersja autorska artykułu po recenzji

Tabela statusów SHERPA RoMEO

Tabela statusów SHERPA RoMEO
SHERPA RoMEO kolor Polityka archiwizacji
Zielony można archiwizować pre-printy i post-printy lub wersję wydawcy
Niebieski can archive post-prints
Żółty można archiwizować pre-printy
Biały nie można archiwizować żadnych materiałów
Szary brak danych

Filtry

wszystkich: 18

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

Katalog Czasopism

2017
2016
2015
2014
  • E-technologie w edukacji i terapii dzieci z autyzmem w Polsce
    Publikacja

    - EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej - 2014

    Artykuł dotyczy możliwości wsparcia technologiami informacyjnymi edukacji i terapii dzieci z za - burzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu. Szczególna uwaga zostanie poświęcona aplikacjom przeznaczonym na urządzenia mobilne (tablety). Artykuł podsumowuje przesłanki zastosowania tabletów w pracy z dziećmi auty - stycznymi oraz pokazuje kategorie aplikacji, jakie mogą wspierać terapię i edukację dzieci. Zostały przedstawione wyniki...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

  • e-Technologie w kształceniu inżynierów, czyli nowoczesna edukacja pokolenia mediów cyfrowych

    Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniają współczesną edukację i pozwalają na wprowadzanie innowacyjnych metod przekazywania wiedzy i zdobywania umiejętności. Popyt na wiedzę jest ogromny – kształtuje go coraz bardziej zaawansowane technologicznie i infor - macyjnie społeczeństwo oraz rynek pracy, na którym wiele osób, pracujących w zawodach do tej pory nie wymagających umiejętności cyfrowych, stanęło...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

  • Marking large amounts of student assignments

    Technologies offer plenty of possibilities to prepare individual remote online tasks for students. This gives a lot of space to search for ways to overcome the challenges, one of them being grading a high volume of student--generated content. The paper surveys the author’s experience with various forms of student e-activities and various forms of grading.

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

  • Proces wytwarzania e-kursu. Studium przypadku.

    Artykuł definiuje proces wytwarzania e-kursu i e-lekcji oraz kolejne jego etapy, zaczynając od okre - ślania celu i odbiorcy, a kończąc na udostępnieniu treści. Na podstawie opisanego procesu przedstawiane jest stu - dium przypadku dla e-kursu prowadzonego na studiach zaocznych na Wydziale ETI Politechniki Gdańskiej na przedmiocie Strategie informatyzacji. Artykuł pokazuje też ewaluację studium przypadku, zarówno na poziomie oceny...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

2013

wyświetlono 160 razy