Ekonomiczne Problemy Usług - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ekonomiczne Problemy Usług

ISSN:

1640-6818

eISSN:

1896-382X

Wydawca:

Uniwersytet Szczeciński

Dyscypliny:

  • językoznawstwo (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • literaturoznawstwo (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • nauki o kulturze i religii (Dziedzina nauk humanistycznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024
2023 5 Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2023
2022 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 8 B
2017 8 B
2016 8 B
2015 6 B
2014 6 B
2013 6 B
2012 0 B
2011 0 B
2010 9 B

Model czasopisma:

Open Access

Impact Factor:

brak danych

Polityka wydawnicza:

Licencja: CC BY-SA 4.0
Licencja
Creative Commons: BY-SA 4.0 otwiera się w nowej karcie
Informacja o polityce wydawniczej
http://wn.usz.edu.pl/polityka-wydawnicza/ otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
http://wn.usz.edu.pl/polityka-wydawnicza/ otwiera się w nowej karcie
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Tak - bez ograniczeń
Submitted Version Pomoc
tak
Accepted Version Pomoc
tak
Published Version Pomoc
tak
Informacje o polityce dot. danych badawczych
brak danych
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Indeksowane w DOAJ
Z końcem 2018 r. nastąpiło zamknięcie czasopisma.
Przy samoarchiwizacji / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Samoarchiwizacja / rozpowszechnianie tekstu możliwa po ukazaniu się na stronie internetowej czasopisma.
Licencja niewyłączna.

Filtry

wszystkich: 79

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2009
Rok 2010
Rok 2018
Rok 2008
Rok 2011
Rok 2013
Rok 2012
  • Instytucjonalny kontekst intencji rozwojowych przedsiębiorstw na Pomorzu
    Publikacja

    Literatura dotycząca wzrostu małych firm podkreśla wagę kontekstu instytucjonalnego w tworzeniu warunków ich wzrostu. Mówiąc o instytucjach należy odróżniać zarówno aspekt obiektywny jak i subiektywny. Artykuł porusza oba aspekty: jakość instytucji jak i ich postrzeganie przez przedsiębiorców. Ten drugi aspekt został opisany w oparciu o wyniki badań Pomorskiego Obserwatorium Gospodarczego. W konkluzji zawarto wniosek iż postrzeganie...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego

    Obecnie technologie mobilne mają znaczący wpływ na sposób życia i sposób prowadzenia biznesu. Bluetooth, SMS i QR code stają się istotnymi narzędziami komunikacji marketingowej, działając jako łącznik pomiędzy światem tradycyjnym, sieciami telefonii komórkowej oraz Internetem. Przedsiębiorstwa, organizacje non profit, jednostki administracji rządowej lub też gminy mogą wykorzystać kreatywny potencjał korzystając z tych instrumentów...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 843 razy